dijous, 2 de desembre del 2010

 L'èxit d'Internet 2.0

-Síntesi de la notícia:
Uns 500 llocs o emissors d’informació concentren més de la meitat de totes les visites de tot el món. I aquests llocs són només el 0.003% de totes les webs que existeixen en l’actualitat. Aquest fenomen és una mostra de l’èxit i la popularitat d’algunes pàgines i també del procés d’homogeneïtzació cultural que s’ha accelerat en els primers anys del segle XXI.
Segons Alexa.com les tres primeres webs de la xarxa són: Google, Facebook i Youtube.
Google és amb diferència la pàgina més visitada del món, està especialitzada en la recerca d’informació a Internet. Google rep 1 de cada 4 visites web de tot el planeta. El gran interès de Google com a empresa ha estat la seva capacitat de diversificació i visió de mercat, que l’ha portat a ser el principal proveïdor de productes, amb el suport del seu negoci de buscador.
La segona web més visitada del món és Facebook. Al principi es pensava que seria una moda passatgera, però s’han consolidat com a impulsors de les relacions socials a la web. Existeixen altres webs impulsores de les relacions socials, però Facebook és el líder. Facebook és la xarxa social més popular amb més de 500 milions d’usuaris i uns 200 milions de visites al mes.
Facebook també és un exemple de web 2.0, ja que és un terme que es refereix a llocs web que obtenen una part del seu valor a través de les accions dels usuaris.
Youtube és la tercera web més visitada, s’ha convertit en el nou estendard del món audiovisual, compartir vídeos, compartir tendències, oci individual de masses.
-Opinió personal :
 Penso que aquesta notícia reflexa l’evolució d’Internet.Les tres primeres webs que tenen més visites del món són: Google, Facebook i Youtube.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada